Jei negalite išsiųsti ar gauti Messages žinutės iPhone, iPad ar iPod touch

Jei kartais pastebėjote, kad staiga žinutės nebeiškeliauja iš Jūsų iOS įrenginių arba negaunate Messages žinučių

Jei pastebėjote, kad Messages aplikacijoje šalia parašytų žinučių atsiranda šauktukas - žinutė neišsiunčiama ar sužinojote, kad negaunate jums skirtų žinučių - žemiau pateikti žingsniai gali padėti išspręsti šią problemą.

Patikrinkite nustatymus

  1. Pirmoje eilėje įsitikinkite, kad įrenginys yra prijungtas prie WiFi ar mobilių duomenų tinklo ir gali gauti duomenis iš interneto bei juos perduoti.
  2. iOS įrenginyje atidarykite Settings → Messages ir įsitikinkite, kad iMessage, Send as SMS ar MMS Messaging yra įjungta (priklausomai nuo to kuria paslauga norite naudotis).

Patikrinkite datą ir laiką

Neteisinga įrenginyje nurodyta data, laikas ir laiko zona, dažnai tampa negalėjimo išsiųsti SMS ar iMessage žinutę priežastimi.

Patikrinkite gavėjo informaciją

  1. įsitikinkite, kad žinutę siunčiate gerais telefono numeriu ar elektroninio pašto adresu
  2. įsitikinkite, kad žmogus, kuriam siunčiate žinutę nėra jūsų blokuojamų kontaktų sąraše: Settings → Messages → Blocked

Ištrinkite susikaupusią pokalbių informaciją

Jei su žmogui, kuriam nepavyksta išsiųsti žinutės, esate jau bendravę Messages aplikacijos pagalba iš šio įrenginio - ištrinkite esančią pokalbių su juo informaciją.

Atminkite, kad ištrintų žinučių atstatyti negalėsite ir todėl, jei jose yra svarbios informacijos padarykite tos informacijos ekrano kopijas ar persiųskite žinutes sau.

Perkraukite ir atnaujinkite įrenginio iOS

  1. Perkraukite savo iOS įrenginį
  2. Patikrinkite ar nėra operatoriaus nustatymų atnaujinimo: SettingsGeneralAbout
  3. Patikrinkite ar nėra iOS atnaujinimų: SettingsGeneralSoftware Update

Susisiekite su operatoriumi

Viena iš neišsisiunčiančių žinučių, ypač SMS priežasčių gali būti sutrikimai operatoriaus pusėje - susisiekite su operatoriumi.

Patikrinkite iMessage paslaugos būseną

Naršyklėje atidarykite >Apple paslaugų sistemos būklę rodančią svetainę ir patikrinkite iMessage paslaugos būseną.

Išjunkite ir įjunkite iMessage

SettingsMessages išjunkite iMessage ir vėl įjunkite

Prisijunkite prie iMessage ir FaceTime

  1. SettingsMessagesSend & Receive paspauskite ant jūsų Apple ID ir tada paspauskite ant Sign Out.
  2. SettingsFaceTime paspauskite ant jūsų Apple ID ir tada paspauskite ant Sign Out.
  3. Pirmoje eilėje prisijunkite vėl prie iMessage ir FaceTime jūsų iPhone ir tik tada, prie šių paslaugų prisijunkite kituose įrenginiuose.

Atstatykite tinklo nustatymus į gamyklinius

SettingsGeneralResetReset Network Settings

Atstatykite įrenginį į gamyklinius nustatymus

Padarykite atsarginę iOS įrenginio duomenų kopiją ją išsaugodami iCloud arba pasinaudokite kompiuteryje įdiegta iTunes ir tai atlikę atstatykite įrenginio nustatymus į gamyklinius. Kaip tai padaryti rasite straipsnyje „Ką daryti prieš parduodant iPhone, iPad ar iPod touch arba prieš įsigyjant jį „iš rankų““ - tik jums nereikia atlikinėti 5 ir 6 žingsnių.

Atstačius gamyklinius nustatymus telefonas bus tokioje būsenoje, kokioje buvo jį pirmą kartą atsinešus iš parduotuvės. Sukonfigūruokite įrenginį iš naujo.

Pasidalinti straipsniu:

Apie Ramūnas Blavaščiūnas

Fotografijos, geros technikos ir kavos mylėtojas

Parašykite komentarą

Jūsų elektroninio pašto adresas nebus viešinamas. Būtini laukai pažymėti *

*

Į viršų