Ką reiškia Lietuvoje įsigyti brokuotą telefoną

Tema: Naujienos

Nemažai neigiamų atsiliepimų internete turinti „Mobili linija“ vėl „sublizgėjo“ liūdnoje ir ilgoje vieno brokuotą telefoną šioje kompanijoje įsigijusio tautiečio istorijoje, kuri atskleidžia visą eilę vartotojų teisių gynimo sistemos netobulumų ir prekybininkų požiūrį į savo paslaugų kokybę bei atsakomybes.

Žiniaraštis 15min.lt paskelbė straipsnį, kuriame pasakoja apie vieno tautiečio beveik metus trukusią kovą, kurioje jis gynė savo kaip vartotojo teises stengdamasis atgauti pinigus už kompanijoje „Mobili linija“ įsigytą brokuotą telefoną. Telefoną pardavusi įmonė ne kartą ignoravo 1285 Lt kainavusio telefono savininko prašymus paaiškinti, kodėl telefonas yra nesutaisomas bei nekreipė dėmesio į Valstybinės ne maisto produktų inspekcijos rekomendaciją pardavėjui iki 2013 m. gruodžio 20 d. įvykdyti kliento reikalavimą ir grąžinti sumokėtus pinigus.

Manau, kad UAB „Mobili linija“ direktorius Edo Pangonio 15min.lt išsakytas teiginys, kad „jo įmonė valstybės institucijų rekomendacijų vykdyti neskuba todėl, kad Lietuvoje veikia nesąmoningi įstatymai“ parodo ne vienos tokios kompanijos Lietuvoje vadovų požiūrį, kurių šypsena klientui užgęsta tą pačią akimirką kai jis sumoka pinigus. UAB „Mobili linija“ direktoriaus išsakytos mintys, palyginimai su automobiliais bei tai, kad jis mano turįs teisę nesilaikyti įstatymo jei tas jam nepatinka man pasirodė panašus į tokią situaciją kai jei man nepatiktų, kad gatvėse yra pėsčiųjų perėjos kuriomis vaikšto pėstieji aš sušukęs „gatvės automobiliams, o pėstiesiems - šaligatviai“ imčiau traiškyti visus užsimaniusius pereiti gatvę ir manyčiau, kad esu visiškai teisus, nes „įstatymai ar taisyklės yra nesąmoningi“.

Mano manymu pagrindinė, tokiose pigiau telefonais prekiaujančiose įmonės, nenoro laikytis įstatymų priežastis yra ta, kad didelė dalis (jei ne visi) jų parduodami telefonai yra atvežti iš „dievai žino kur“, kad tik pigiau. Dėl tos priežasties jokių garantinių sutarčių su tokiais tiekėjais įmonės neturi ir kiekvienas teisėtas vartotojo reikalavimas grąžinti pinigus už brokuotą telefoną įmonės direktoriui reiškia plonesnį sviesto sluoksnį ant jo duonos riekės, o į tai jis žiūri labai asmeniškai.

Visą straipsnį apie tai, kad Lietuvoje susigrąžinti pinigus už brokuotą telefoną trunka metus skaitykite 15min.lt svetainėje.

Pasidalinti straipsniu:

Apie Ramūnas Blavaščiūnas

Fotografijos, geros technikos ir kavos mylėtojas

Komentarų: 12 | Ačiū, kad rašote lietuviškai

  1. Transgresija

    "Tai galime padaryti, jeigu telefonas netenkina esminės sąlygos – iš jo negalima skambinti."

    Esminė šiuolaikinio telefono funkcija matai "skambinti", hahahahahahahaha

  2. Na čia tikrai nebuvo įmonė, kurioje telefonų kainos buvo žemos. Na bet labiausiai nustebino direktoriaus kultūra :D ką jis ten paskui pasakė atsiprašydamas, tai tiesiog buvo bandymas išsisukti iš padėties, kurioje pasirodė visiškai kvailys.

  3. mano patirtis su mobiliaja linija ir vartotojų teisėmis irgi ne kažką :/

    • Papasakok plačiau, įdomu pasidarė, nes kiek skaičiau komentarų paskutiniu metu, tai labai daug neigiamų dėl mobilios ;). Visad ten pirkau ir man yra pakeitę po metų į naujesnį modelį be jokių problemų jau kitą dieną o.O

      • Pirkau vos pasirodžiusį visiškai overpriced high-end androidinį ragelį.
        Jame pilna vodafone programėlių (neištrinamų). Instrukcija tik vokiečių kalba.
        Garantinio talono sąlygose rašoma, kad garantija negalioja, jei telefonas buvo nukritęs.
        Telefono nemėčiau, bet stiklas skilo. Dėl mechaninio susukimo.
        Mėginau įrodyti savo tiesas - tuščiai. Bet juk jie patys pažeidė taisykles ir lėvai surašė garantines sąlygas.
        O vartotojų teisės praėjus mėnesiui po skundo pateikimo pareiškė, kad "telefonas įsigytas juridinio asmens vardu. Mūsų tarnyba gina tik privačius asmenis".

        Briedas. Nemalonu.

        O ir šiaip ragelis šūdinas. Patvarumo jokio. Vargu ar ištemps jis 2 metus.
        Xperia Z.

        • Na joa kebli situacija, o dėl xperia z, tai joa, šūdinas ragelis. Draugas turėjo, sandariai buvo uždaręs, panardino minutei į vandenį, nusmigo ir garantinis nustatė, jog dėl vandens... Nors realiai galėjo būti brokas ir su pačiu korpusu, t.y. nesandarus.

          • na, kol naujas buvo, tai maudžiau aš jį ir upelyje ir ežere (filmavau) - liuks.
            bet dabar jau kroviklio ir ausinių dangteliai pametinėja gumytes... sandarumo nebeliko, kišti į vandenį nebegaliu... vienu metu sunkiai pajausdavo, kad įkištas kroviklio laidas - maniau, kad išsiklibino USB jungtis nuo motininės - skaičiau internetuose, kad tai irgi ne garantinis atvejis... kitavertus, dabar jau kraunasi gerai, bet užtat pradėjo itin tyliai ir nekokybiškai groti pagrindinė kolonėlė, tad kai skambina galiu ir neišgirsti...

            jo, vienos problemos...

  4. Dabar pats susidūriau su Mobili linija. Turiu 5S A1530 revizijos,t.y. ne Europai skirtas, turiu defektavimo aktą, kad dar yra ekrano defektas. Nuvažiavau į mobili saloną, pasakiau kaip kas yra ir kad domina keitimas į 32GB versiją, apie pinigų grąžinimą nebuvo kalbos. Vadybininkas susisiekė su direktoriumi ir vėliau man pranešė, jog jie susisiekė su iDeal ir sakė, kad iDeal pakeis tą telefoną ir pasakė, jog negali pakeisti pati mobili, nes tipo jei iDeal keičia, jie ne prie ko. Nors aš norėjau keisti per mobili, kad galėčiau ir apsidrausti. Dabar nežinau, jei jie taip pudrina smegenis, kad negali pakeisti, nors yra defektavimo aktas, tai man gal išvis reikalauti grąžinti pinigus, jei jie taip elgiasi. Bet turbūt bus analogiška situacija kaip ši, kad po teismus reikės tampytis.

  5. Doh, baisu net skaityti kai tokie dalykai vyksta...akmens amzius.
    Pats paskutinius kelis metus pirkau is amazon.co.uk ir pakeiciau gal kokius 4 telefonus, priezastis bet kokia - pradejo strigineti, per mazas garsas zadintuvo ar paprasciausiai neatitinka reikalavimu. Pakeicia tiesiog net nesigilindami i problema...Samsung S2 paturejau metus, nukrito ant zemes, parasiau, kad pradejo bludyti telefonas, laikas sokineja ir t.t., be problemu grazino pinigus, ta ka mokejau, nors jo verte nukrito per puse :)

  6. Va ir aš susidūriau su Mobili Linija, turiu defektavimo aktą iš iDeal, bet jie tai ignoruoja ir atsisako keisti į kitą modelį arba grąžinti pinigus. Sulauksiu termino ir kreipsiuosi į VVTAT, jei reikės ir į teismą, reikia nuleisti ant žemės tokius verslininkus...

    • Spėju, kad Mobili Linija vežasi iPhone „iš benlenkur“ todėl grąžinti pinigus ar pakeisti į kitą modelį jiems būtų 100% jų kaštai - todėl ir spardosi.
      Nežinau visų detalių, tačiau jei nori pradavinėti - privalo ir atsakingi būti pagal įstatymą. Varyk iki galo. Sėkmės.

      • Taip ir yra. Nes kai manęs direktorius paklausė, ką jiems daryt su tuo priduotu telefonu???? ar aš tą turiu žinot? :D Bet pasakiau, jog grąžintų savo tiekėjui kaip brokuotą prekę, tai kažką sumurmėjo ir pakeitė temą apie tai, kad tai žlugdo verslą ir t.t.

        P.S. Kiekvienas normalus tiekėjas suteikia garantijas pardavėjams, šiuo atveju, matyt, perkama iš užsienio lombardų ir tiek. Nes teko skaityt, kad žmonės įsigiję iš ML, telefonai neveikdavo užsienyje...

        Jei prieisim iki vartotojų teisių įsikišimo, iš principo kategoriškai reikalausiu tik pinigų grąžinimo. Reikia pastatyt į vietą šiuos pseudo verslininkus...

Parašykite komentarą

Jūsų elektroninio pašto adresas nebus viešinamas. Būtini laukai pažymėti *

*

Į viršų