„Apple“ išspyrė „Coca-Cola“ iš vertingiausio prekinio ženklo sosto

Temos: Apple, Statistika

13 metų „Coca-Cola“ sėdėjo apsižergusi vertingiausio pasaulyje kompanijos prekinio ženklo sostą ir šiais metais „Interbrand“ šimtuko vertingiausių prekinių ženklų/vardų lentelėje šią garbingą vietą užėmė Apple.

„Apple“ atsidūrimas lyderio pozicijoje buvo tik laiko klausimas. Pernai metais „Apple“ užėmė antrą vietą pakilusi iš 8 pozicijos užimtos 2011. Apple pakeitė visų mūsų gyvenimus ir ne tik savo produktais, bet ir bendru kokybės supratimu.

„Apple“ konkurentė „Samsung“ taip pat palipėjo aukštyn, o „Microsoft“ išsaugojo savo poziciją.

Šaltinis:Interbrand
Šaltinis:Interbrand

Jei žiūrėti pagal „Facebook“ „like“ skaičių, tai Coca-Cola gerokai atsiplėšusi (73,2 milijono) tiek nuo Apple (9.8 milijono), tiek ir nuo Google (15,1 milijono)

Technologinių kompanijų prekinių ženklų TOP–10

Šaltinis:Interbrand
Šaltinis:Interbrand
VietaVardasVardo vertė (mln $)Pokyčiai vardo vertėje
1Apple98,31628%
2Google93,29134%
5Microsoft59,5463%
8Samsung39,61020%
9Intel37,257-5%
13Cisco29,0537%
15HP25,843-1%
18Oracle24,0889%
25SAP16,6767%
52Facebook7,73243%
61Dell6,845-10%
79Adobe4,8998%

Šaltinis: Interbrand

Pasidalinti straipsniu:

Apie Ramūnas Blavaščiūnas

Fotografijos, geros technikos ir kavos mylėtojas

Parašykite komentarą

Jūsų elektroninio pašto adresas nebus viešinamas. Būtini laukai pažymėti *

*

Į viršų